Протокол №40 від 06.03.2018 р.

Протокол №40
від 06.03.2018 р.
Звітний період що перевіряється з 23.01.2018 р. по 06.03.2018 р.

Залишок коштів у касі Піклувальної ради школи на початок звітного періоду становить: - 75107.51 грн.

Прихід коштів за звітний період становить: -40692.00 грн.

(в тому числі:
-3930.00 грн. -благодійні внески на ремонт рекреацій;
-20.00 грн. - благодійні внески батьків на поповнення матеріально-технічної бази мед.кабінету;
-36742.00 грн. -благодійні внески батьків на поповнення матеріально- технічної бази школи;

Видаток коштів за звітний період становить: -97655.69 грн.

(в тому числі:
-635.00 грн. -придбання врізних та навісних замків, серцевин;
-300.00 грн. -придбання тканини для виготовлення виставкового панно (гурток “Горнятко”);
-500.00 грн. -оплата інтернет-послуг;
-29691.00 грн. -придбання євровікон в комп’ютерні кабінети: №6 -3 шт., №46 -4 шт.; придбання будівельних матеріалів для ремонту відкосів віконних (7 шт.);
-405.00 грн. -придбання крейди;
-88.20 грн. -придбання разових стаканчиків та питної води в мед.кабінет;
-2334.73 грн. -транспортні послуги (доставка буд. матеріалів, труб для регістрів, учнівських робіт на виставку в дитячу бібліотеку, підручників в шкільну бібліотеку);
-583.00 грн. -підготовка матеріалів на гурток “Веселковий дивосвіт” для участі в конкурсі “Зразковий колектив” (друк кольорових фото формату А-4 та канц. товари);
-500.00 грн. -поповнення матеріально-технічної бази кабінету кулінарії;
-2897.65 грн. -поповнення матеріально-технічної бази спортивного залу (придбання 5 шт. волейбольних та 3 шт. тенісних м’ячів та матеріалів для декорування стін);
-16857.85 грн. -придбання матеріалів та оплата за виконані роботи по ремонту приміщень архіву та книгосховища:
з них
-7957.85 грн. -шпаклівка, плінтуси, пінопласт, грунтовка, клей, фарба-сніжка, барвники,
-8900.00 грн. -оплата за виконані роботи);
-400.00 грн. -придбання обігрівача в спальню ГПД;
-1120.00 грн. -придбання шуроповерта (610.00 грн.), ремонт ручного та електричного інвентарю;
-483.00 грн. -підготовка до міських семінарів та Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання;
-22907.50 грн. -придбання матеріалів та оплата за виконані роботи по встановленню регістрів опалення в каб №22, №23, №26, №68, №17, №16. з них:
-12300.00 грн. -металеві труби для регістрів;
-10000.00 грн. -оплата за виконані роботи;
-607.50 грн. -круги відрізні, арматура, фарба та інше);
-1333.50 грн. -придбання канц. товарів;
-1119.00 грн. -обслуговування оргтехніки;
-10875.00 грн. -придбання меблів (2 шт. -книжні шкафи, 1 шт. -одежна шафа, 1 шт. -стіл канцелярський в каб. №68; 1 шт. -стіл канцелярський в ігрову кімнату ГПД; 1 шт. - стіл канцелярський в центр наукової творчості школярів);
-189.00 грн. -придбання літератури в методичний кабінет;
-2998.00 грн. -придбання матеріалів та оплата за виконані ремонтні роботи в підвальному приміщенні (труби, крани, коліна, з’єднувачі, прокладки, зварювальні роботи);
-255.98 грн. -придбання матеріалів для гуртків художньо-ужиткового мистецтва;
-352.00 грн. -придбання ламп освітлення;
-829.00 грн. -господарчі витрати.

Залишок коштів в касі Піклувальної ради станом на 06.03.2018 року становить: -18143.82 грн.

Члени комісії: Аноцька І.І., Стасюк Л.С., Волошин О.А.


Кiлькiсть переглядiв: 56

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.