/Files/images/Емблема.jpg

/Files/images/Проект.jpg Басік Г.П. – вчитель початкових класів, що працює за програмою «Інтелект України»

Вже третій рік у нашій школі працюють класи за проектом «Інтелект України», і мені пощастило бути серед вчителів, що впроваджують його. Головним девізом проектного класу є «Не кажи не вмію, а кажи навчуся», саме цього стараюсь вчити дітей на кожному уроці, адже вони мають вірити у власні сили.

Даний проект сприяє набуттю дитиною необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, раціональної організації навчальної праці, розвитку пізнавальних процесів та обдарованості. Це нова якість освіти, новий підхід до навчання.

Процес навчання для дітей вибудовується у цікавій та насиченій формі. Завдяки міжпредметним зв’язкам, засобам наочності та цікавим відеоматеріалам, об’єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим, діти мають можливість наочно побачити те, що вони вивчають, а казкові герої супроводжують дітей на всіх уроках, мотивуючи їх до якісного і творчого виконання завдань. Важливим моментом проекту є формування емоційно-позитивного стану дитини в процесі навчання. Це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під караоке, читання казок способом стеження за диктором презентації, робота з уривками мультфільмів та пошук переглянутого в тексті, вправа «Фотоапарат» тощо… Саме ці нетрадиційні методи та форми сприяють зацікавленню дітей, отриманню і засвоєнню знань у динаміці та співпраці.

Слід зазначити, що вправи у підручниках-посібниках поділяються на пробні, тренувальні, творчі. Дуже ефективними є завдання на розвиток зорової пам’яті, уваги, спостережливості, кмітливості, формулювання припущень, встановлення послідовності певних дій, самооцінку, адже діти навчаються пізнавати себе, виражати свою думку та проявляти свій інтелект.

Досвід показує, що логічна і цікава побудова уроків , які насичені різними видами робіт, коли діти мають можливість попрацювати з плакатами та ілюстраціями, переглянути цікаву презентацію чи відео, поспівати та порухатись – запорука успішної роботи. А особливо це стосується моїх першокласників, які надзвичайно емоційні та відкриті до нового, адже одноманітне читання книги чи довготривале пояснення написання кожного елемента букви за традиційною моделлю - занадто затягнуте та нецікаве для дітей. У нашому випадку, навіть вивчаючи букву і навчаючись її писати, дитина потрапляє одночасно у казкову і проблемну ситуацію, адже вона має безпосередньо можливість і побачити як правильно писати букву, а також вправлятись у її написанні, учні стають лікарями та допомагають полікувати літери, які надкусив чи поїв жук Буквоїд. Ніби просто, але наскільки продуктивно та захоплююче, і такі ігрові прийоми є переважною формою роботи, які не залишаються без уваги дітей.

Дуже важливим у проекті є усвідомлення дитиною її цінності як особистості. А ще мені, як вчителю, подобається виховання у дітей патріотичних почуттів. Учні проектних класів – це маленькі свідомі громадяни держави Україна.

Програма «Інтелект України» грунтується на наукових засадах. Тут все продумано до найменших деталей: кожне слово, кожне завдання – це частина єдиного цілісного процесу пізнання. Немає нераціональних завдань, випадкової інформації, бездумного заучування. Всі завдання чітко підпорядковані одній меті: процес пізнання має бути цікавим, успішним і викликати у дитини бажання його продовжувати.Даний проект допомагає дитині бути успішною, всебічно розвинутою, сприймати навчання не як важку повинність, а як процес, який може бути і цікавим, і веселим, а відтак – і нескладним.

Переконана, що головні принципи, ідеї проекту нам вдасться повністю реалізувати у нашій школі. «Я хочу йти до школи», «Мені цікаво на уроках» - говорять учні, і я вважаю, що ці слова є найвищою оцінкою проекту. Заслуговують на увагу і схвальні відгуки батьків щодо навчання їх дітей за проектом «Інтелект України».

/Files/images/Проект.jpg Суслик О.А.- мама учениці 1-А класу Суслик Аліни

Спостерігаючи за успіхами моєї дитини, можу зробити висновок, що проект «Інтелект України» себе виправдовує. Даний проект сприяє гнучкому мисленню. Головне – дитині цікаво: навчальний процес проходить наче гра. Діти можуть самостійно працювати в зошиті, що зручно для батьків. Моя дитина до школи ходить з превеликим задоволенням, щодня ділиться тим, що вже засвоїла. Мені подобається в проекті методика подання дітям нового матеріалу(використання наочності, аудіо-відеоматеріалів). Дитина вчиться самостійно думати, приймати рішення. Сподіваюся, що проект поширюватиметься не тільки на початкову школу, а й буде мати продовження у середній та старшій школі.






/Files/images/Проект.jpg Никонюк О. М.– мама учениці 1-А класу Никонюк Дарини

Враження від навчання за проектом «Інтелект України» - лише позитивні. Ще не було такого дня, щоб моя донечка не хотіла іти до школи. Це свідчить про те, що навчальний процес є цікавим для дітей. Поєднання різних форм та методів роботи на уроці дозволяє не втрачати увагу дитини ні на хвилинку. Посібники є простими у використанні, і завдяки цьому дитина може самостійно у них працювати. Проект повністю себе оправдовує, він дійсно дозволяє учневі всебічно розвиватися та з легкістю здобувати нові знання.




/Files/images/Проект.jpg Марчук С.С. - мама учениці 1-А класу Марчук Аліси

Моя сім’я дуже задоволена, що наша дитина навчається за програмою «Інтелект України». Навчальний процес зручно поставлений з добре ілюстрованими робочими зошитами. Завдання «Великі перегони» підтримує мотивацію вчитися. Матеріал подається у формі гри, з використанням аудіо та відеороликів, мультфільмів, веселих казок та пісень, що дає змогу легше засвоїти матеріал і викликає у дитини цікавість до навчання. Ще не було такого дня, щоб моїй доньці не хотілося іти до школи. Це свідчить про те, що навчальний процес є різноманітним, цікавим та змістовним. На мою думку, проект повністю себе оправдовує, бо дозволяє дітям всебічно розвиватися і легко здобувати нові знання.



/Files/images/Проект.jpg Софронюк М.В.- мама учня 1-А класу Софронюка Станіслава

Я дуже задоволена, що моя дитина вчиться за програмою «Інтелект України». Перш за все тим, що рівень знань та загальний інтелектуальний рівень значно вищий, ніж за стандартною програмою. Сутність цієї програми полягає у набутті дитиною необхідних навичок роботи з інформацією, гнучкого творчого мислення, самоконтролю, швидких реакцій та, зокрема, уваги і працелюбності. Уважно спостерігаючи за успіхами сина, можу зробити висновок, що проект себе виправдовує. Він справді вирізняється з-поміж інших традиційних та авторських методик темпами здобуття учнями знань та доступністю поданої інформації. Моя дитина до школи ходить з превеликим задоволенням, щодня ділиться тим, що вже засвоїла. Проект дає міцний фундамент для розвитку інтелекту, знань та майбутньої освіти дітей. Щирі слова вдячності хочу висловити нашому вчителю Басік Галині Петрівні за терпіння та знайдений підхід до кожної дитини.




/Files/images/Проект.jpg Сасюк Н.А.- мама учня 1-А класу Сасюка Михайла

Наша сім’я дуже задоволена, що наш син навчається за програмою «Інтелект України». Завдяки цій програмі дитині подобається вчитися у школі, тому що навчання проходить у ігровій формі, викликаючи великий інтерес. Демонстраційна наочність до кожного уроку допомагає засвоїти матеріал, а вдома легко повторити пройдену тему. Звичайно, інформації подається багато, але засвоїти її не складно, оскільки періодично матеріал повторюється.






/Files/images/Проект.jpg Чайка Н.О. - мама учня 1-А класу Чайки Назарія

Як і всі батьки, я бажаю тільки найкращого для своїх дітей. Тому, почувши про проект «Інтелект України», вирішили, що це саме те, що необхідне моєму сину Назарію. Провчившись декілька місяців, бачу, що не прогадали. Дитині все дуже подобається, навчання викликає інтерес. Назар повертається зі школи у позитивному настрої, розповідає, що уроки проходять цікаво і захопливо. Щодня ділиться тим, що вже засвоїв у школі, співає пісні, які вивчив на уроках. Цікаві не тільки уроки, а й перерви з музичними вправами.








/Files/images/Проект.jpg Ляшук М.А. – мама учениці 1-А класу Ляшук Каріни

Наша сім’я перед вибором довго не вагалася. «Інтелект України!» Дитина за декілька тижнів навчання почала вільно читати. Ця програма йде в ногу з новаціями, застосовуючи ІКТ, зошити-посібники. Кількаразове повторення допомагає дітям засвоїти матеріал. Я, як мама, дуже задоволена, адже бачу значний прогрес в успішності дитини. Рекомендую батькам – «Інтелект України».








/Files/images/Проект.jpg Кубай А.О. – мама учня 1-А класу Кубая Артема

Програма «Інтелект України» дає можливість дітям комфортно почуватися в сучасному освітньому просторі, розвиває пам’ять, увагу, мислення, виховує дружнє ставлення до оточуючих та культуру спілкування. Найважливішим для нас, батьків, є те , що діти із задоволенням діляться отриманою на уроках інформацією та із задоволенням ідуть до школи.









/Files/images/Проект.jpg Джус П.К. – тато учениці 1-А класу Джус Мілани

І ось нарешті перший клас! Ми довго думали: в яку школу, клас віддати нашого малюка. Адже дитина підростає і активно виявляє своє бажання у пізнанні навколишнього світу. Вона багато запитує і любить змістовні відповіді.


Становлення творчо активної особистості – важливе завдання, у вирішенні якого, я б хотів, щоб допомагала школа. Я глибоко переконаний, що в наш час численних Інтернет ресурсів дитина повинна вміти здійснювати вибір, визначати та вирішувати проблеми, бути винахідливою, мати творчу уяву.









/Files/images/Проект.jpg Новосад О.В. – тато учня 1-А класу Новосада Максима

За проектом «Інтелект України» навчається двоє моїх дітей. Донька у третьому класі та цьогоріч першокласником став син. Признаюсь, спочатку було трохи боязно, проте ми ризикнули – і ні разу не пошкодували про це. Звісно, доньці спочатку доводилось допомагати з виконанням тренувальних вправ, але зараз, у третьому класі, вона самостійно справляється з усіма завданнями різних рівнів складності. Варто відмітити, що «Інтелект» старого зразка та «Інтелект», адаптований до вимог Нової української школи, дещо відрізняються. Синові навчатися легше завдяки меншому об’єму матеріалу та його ідеальному компонуванню. Результати навчання ми помітили практично відразу. Тішить, що діти вчаться не просто засвоювати матеріал, а шукати правильні відповіді, досліджуючи. Помічаємо, що навіть у побутових розмовах використовують наукову і навіть технічну термінологію. Відповіді одним словом – це теж не про «Інтелект». Цікаво слухати розгорнуті наукові відповіді на прості питання. «Інтелект» дуже розвиває пам’ять та логічне мислення. Головною перевагою вважаю те, що дітей вчать мислити, швидко приймати рішення та знаходити вихід у будь-яких ситуаціях. Жодного разу ні від доньки, ні від сина я не чув слова «важко», натомість «цікаво» чую кілька разів на день.

Розбудовуємо Нову українську школу
Проект «Інтелект України » в 3 – А класі школи № 23

/Files/images/Проект.jpg Михальчук Н.М. У 2017-2018 н.р. я стала дуже активним учасником експерименту, правда його формат виходить за рамки дослідно – експериментальної роботи, яка проводиться у школі. Мені доручили працювати в проекті « Інтелект України » у 1 – А класі.

Цей проект спрямований на засвоєння духовного багатства, яке створювала українська нація. Плекання національної свідомості, прищеплення моральних ідеалів та ціннісних орієнтирів відбуваються системно, за допомогою різних форм та засобів, інтегровано, органічно та дуже цікаво для дітей.

У 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш Іриною Володимирівною запропонували до впровадження власну концепцію виявлення , виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.

Цей проект наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12 2008 р. № 1218 стартував у Харківській гімназії № 169 і досить успішно себе зарекомендував. Даний проект уже працює і в основній школі.

Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальноїпраці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам`яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі.

Програма враховує вікові особливості. Весь матеріал подається дуже цікаво, в ігровій формі, з різними казковими сюжетами.

Додатково до загальношкільних предметів введені нові: “Навчаємося разом”, на якому діти розвивають пам`ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет “Еврика”, на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над розв’язанням складних задач.

Вивчення іноземної мови проводиться за програмою спеціалізованої школи – 3 год на тиждень.

Чудове матеріально – технічне забезпечення проекту. Щомісячно із Харкова приходять матеріали: зошити для учнів ( окремо на кожний предмет формату А 4, тренувальні для додаткових вправ, таблиці на урок, відеоматеріали ). Переваги – дітям не потрібно носити важкий портфель з підручниками.

Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров`я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов`язкових уроків фізичної культури, кілька разів упродовж кожного уроку учні беруть участь у музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.

Ці фізкультхвилинки не тільки для відпочинку. Лише за 1 місяць вересень учні класу, співаючи пісню – караоке « Алфавіт», повністю його вивчили.

У традиційній школі досить непросто у першому класі проводити уроки письма. Вони одноманітні. В проекті « Інтелект України» підібрано цікаві відеосюжети, коли прилітає сова з червоним олівцем і знайомить школярів з написанням букв.


На уроках читання використовуються відео сюжети мультфільмів, після перегляду яких діти розповідають про побачене або зачитують відповідний уривок казки.


Діти із задоволенням включаються в роботу. А про результативність нашого навчання я зможу зробити висновки трохи пізніше.

Кiлькiсть переглядiв: 49

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.