Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterПідписатися на RSS

/Files/images/Емблема.png

Майбутнім першокласникам


Умови вступу

До уваги батьків майбутніх першокласників!

Шановні батьки! Заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №23 Луцької міської ради" запрошує ваших діток на навчання.

У 2023-2024 навчальному році в школі планується відкрити п'ять перших класів, в одному з яких буде організоване навчання за програмою «Інтелект України».

Згідно Закону України «Про освіту» першочергове зарахування до першого класу буде здійснено для дітей, які проживають у мікрорайоні школи. Діти з інших районів міста зараховуються при наявності вільних місць.

Прийом документів до 1-их класів розпочинається з 3 квітня 2023 р. У зв'язку із продовженням адаптивного карантину до зняття карантинних обмежень школа забезпечує можливість прийому документів від батьків в онлайн-режимі через Google Диск навчального закладу за посиланням:https://cutt.ly/3lWFacT

Для зарахування дитини до 1 класу потрібно:

1. Заява батьків

2. Копію свідоцтва про народження дитини

3. Медичну довідку (форма №086-1/0)

4. Копію документа, що засвідчує проживання в мікрорайоні школи (для підтвердження права на першочергове зарахування)

Нагадуємо про необхідність дотримання власного календаря профілактичних щеплень.

Інструкція завантаження матеріалів на Google Диск

1. Перейдіть за посиланням в інформаційному листі.

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_01.jpg

2. Завантажте документ “Заява_1 клас”або “Заява_Інтелект_України_1 клас”, та заповніть дані.

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_02.jpg

3. Створіть папку на Google Диску назвавши її: “Прізвище_Ім’я” (Вашої дитини)

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_03.jpg

4. Відкрийте цю папку.

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_04.jpg

5. Завантажте в цю папку скан-копії(фото) цих документів.

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_05.jpg

/Files/images/novini/2021/berezen/1_klas/Step_06.jpg

Організація роботи з набору учнів у 1 клас 2023-2024 н.р.

Зміст заходів Термін виконання Відповідальний
Організувати прийом документів в 1-і класи з 01.04.23 р. Зав. канцелярії Мельничук І.А.
Скласти попередні списки майбутніх першокласників до 01.05.23 р. Дирекція школи
Провести збори для батьків майбутніх першокласників (в онлайн режимі)червень 2023 р.. Мартинюк В.С.
Консультації вчителів початкових класів, психолога, логопеда для майбутніх першокласників березень-травень 2023 р. Психолог
Логопед
Вчителі початкових класів
Видати наказ про зарахування дітей до першого класудо 01.06.2023 р.
до 15.06.2023 р.
Мартинюк В.С.
Провести батьківські збори для батьків 1-х класів «Особливості організації навчально-виховного процесу в 1 класі» серпень 2023 року. Дирекція
Вчителі поч. класів

Корисні поради

ПРИБЛИЗНИЙ ПЕРЕЛІК ТОГО, ЩО НЕОБХІДНО ДИТИНІ ЗНАТИ І ВМІТИ НА КІНЕЦЬ ДОШКІЛЬНОГО ПЕРІОДУ

Соціально-суспільні, побутові знання

/Files/images/Емблема.jpg Діти знають:

/Files/images/pro_shkolu/golovna_stornka/Тризуб.jpg назву нашої країни та її столиці;прапор, герб України; назву рідного міста, села, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків; дні тижня, їх послідовність;
назву поточного місяця.

Діти вміють розповідати про свою сім’ю:

називати і відрізняти різні частини доби і їх послідовність;розуміти поняття „вчора”, „сьогодні”, „завтра”, називати місяці року;
відрізняти і називати дерева по листям та плодам.

Діти мають уявлення:

про сезонні зміни в природі;про свійських та диких тварин;про перелітних та зимуючих птахів; про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі;про умови, необхідні для росту рослин; про лісові ягоди і гриби; про овочі і фрукти;
про дерева, кущі, квіти

Мисленнєві операції

Діти вміють:

порівнювати, класифікувати, групувати предмети;називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети; розуміти значення узагальнюючих слів; порівнювати довжини, висоту, ширину;орієнтуватися на аркуші паперу; розрізняти форму предметів;створювати з кількох трикутників та чотирикутників більші за розміром фігури; порівнювати до 10 різних за формою предметів;
ділити коло, квадрат на 2 і 4 рівні частини.

Математичні знання

/Files/images/uchnyam/bbloteka/korisn_posilannya/Вч_економіка.jpg Діти знають:

склад числа першого десятка ( з окремих одиниць);як отримати число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього числа та віднімаючи одиницю від наступного за ним в ряду; цифри 1,2,3,4,5,6,7,8,9;
знаки +, -, =, <, >.

Діти вміють:

називати числа в прямому та оберненому порядку;співвідносити цифру і кількість предметів; складати та розв’язувати задачі на одну дію на додавання та віднімання; користуватися арифметичними знаками дій;
вимірювати довжину предметів.

Моторика та координація

/Files/images/uchnyam/bbloteka/korisn_posilannya/Вч_фізкультура.jpg Діти вміють:

прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;точно ловити та кидати м’яча; протягом певного часу носити не дуже легкі та великі предмети;застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;проводити на папері прямі рівні лінії;„бачити” рядок у зошиті та писати у ньому;
бачити клітинки та точно виконувати по них малюнок.


ПОРАДИ БАТЬКАМ: ЯК ПІДГОТУВАТИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

/Files/images/batkam/poradi_batkam/7pomilok/7помилок2.JPG Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру.У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів, і звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.
Накопичення цих передумов - непроста справа. Що ж можна і чого не можна робити до школи?

Не слід:

до приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості; оцінювати все, що робить малюк, так, як слід оцінювати діяльність учня;
проходити з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.

Необхідно:

прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;
вчити дитину слухати і чути своє оточення, поважати чужу думку, розуміти, що свої бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей - дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії й досягнення.

Світогляд дитини, її знання - це те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки - знання про навколишній світ, від найближчих його виявів, які вона безпосередньо засвоїла, і до віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо.Стимулюйте інтерес дитини до процесу навчання. Пам'ятайте: що більше дитина хоче навчатися, то ефективнішими будуть заняття. Процес навчання має бути частиною повсякденних ігор вашого малюка. Дорослий не вчить, а лише бере участь у цій грі. При цьому ніколи не слід робити за дитину те, що вона може зробити самостійно, допомагаючи лише в тому разі, коли ваша допомога справді необхідна. Різні діти мають різну здатність до засвоєння навчального матеріалу. Тому треба дуже коректно визначати обсяг і складність завдань, оптимальних саме для вашого малюка. Перед початком заняття виділіть час на підготовку дитини до роботи, зніміть напруження і зайві емоції, налаштуйте її на робочий лад. Стежте, щоб під час занять дитина дотримувалася правильної постави. Пояснюючи завдання, переконайтесь, що дитина все зрозуміла правильно. Дитина не повинна перевтомлюватися. За появи ознак стомленості, неуважності - припиняйте заняття або робіть перерву. Краще займатися з дитиною частіше, але не більше 15-20 хвилин поспіль. Доцільно взяти за правило робити зарядку для спини, шиї, рук та пальчиків до і після занять.Навчання завжди пов'язане з помилками й негараздами. Виправляйте їх спокійно, доброзичливо, стережіться завдати дитині психічної травми, підірвати її віру у власні сили. Не забувайте хвалити вашого маленького трудівника, відзначаючи найменші успіхи та досягнення. Тут важливими є міміка, жести, інтонація: «Сьогодні ти вже краще рахуєш (пишеш, розв'язуєш задачі)», - так ви покажете дитині, що вона рухається вперед, розвивається, робить успіхи.
Заздалегідь складайте для себе план кожного заняття. Визначте кількість і порядок завдань, які ви хочете запропонувати дитині сьогодні. Продумайте, з чого ви почнете і як закінчите заняття.


ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ МАЙБУТНЬОГО ПЕРШОКЛАСНИКА

/Files/images/uchnyam/bbloteka/korisn_posilannya/Вч_поч_класів.JPG Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім’ї .Хай не буде жодного дня без непрочитаної книжки. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемами дитини Дозволяйте дитині малювати, розфарбовувати, вирізувати, наклеювати, ліпити.Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хвилин. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці. Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками
Пам’ятайте, що діти – не тільки продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.


/Files/images/Проект.jpg Проект "Інтелект - України"

Про Проект 'Інтелект України'

Кiлькiсть переглядiв: 2698

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.