FacebookTwitterПідписатися на RSS

/Files/images/Емблема.png

Протидія булінгу

План заходів з попередження і протидії булінгу Луцького ліцею №23

Назва заходу З ким проводиться Відповідальний
Розробка інформаційного вісника «Світ без насилля» Учні та педагоги Кубай А.О., соціальний педагог
Вивчення особливостей сімейного виховання учнів, які стикались з випадками булінгу Діти із проблемних сімей Кубай А.О., Гоніч Л.І., психологічна служба ліцею
Засідання загальношкільної ради профілактики на тему «Протидія булінгу» Учні 1-11 класів Члени ради профілактики
Індивідуальні консультації з питань профілактики насилля, булінгу Учні 1-11 класів, педагоги, батьки Кубай А. О., Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Індивідуальні корекційні бесіди Учні, що зазнали насилля Кубай А. О., Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Розробка буклетів для класних керівників 5-11 класів з метою протидії булінгу та кібербулінгу «Небезпечні ігри» Класні керівник 5-11 класів Вовчок Ю.М.,Бобикайло О. Ф., педагоги організатори
Поширення серед учасників навчального процесу номеру телефону Національної дитячої «гарячої» лінії громадської організації «Ла Страда – Ураїна» та номерів швидкого реагування у випадках жорстокого поводження з дітьми Учні 1-11класів Солдатенко Н.М., заступник директора з виховної роботи, Кубай А. О. соціальний педагог
Тематичні виховні години на тему: «Профілактика насильства та жорстокого поводження з дітьми» 1-11 класи Класні керівники 1-11 класів
Ознайомлення з результатами моніторингу «Булінг в учнівському середовищі» Педагоги школи Кубай А. О., Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Відеоперерви «Стоп булінг» Учні 7-11 класів Кубай а. О, Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Оформлення класних куточків з протидії булінгу «Ми проти булінгу» Учні 1-11 класів, класні керівники Класні керівники
Цикл тренінгових занять на тему «Булінг : він все ще існує» Учні 8 класів Кубай а. О, Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Інформаційні хвилинки «Поспішаємо творити добро» (іншим словами про булінг) Учні 1-х класів Кубай а. О, Горніч Л.І., психологічна служба ліцею
Вивчення взаємовідносин в учнівських колективах з метою виявлення і профілактики булінгу в умовах адаптативного періоду Учні 5-х класів Кубай а. О, Горніч Л.І., психологічна служба ліцею

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

Процедура подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)

1.Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора закладу освіти про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
2.На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок булінгу (цькування),де вказуєтьсяінформація щодо джерела її отримання:
· Постраждалий чи свідок булінгу (цькування);
· Підозра про вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками;
· Достовірна інформація від інших осібта часу:
· Як довго триває;
· Одноразовий конфлікт чи відповідні дії носили систематичний характер


3. Відповідно до такої заяви керівник закладу освіти видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
4. Наказом керівника закладу освіти пишеться наказ про створення Комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі педагогічних працівників, психолога та соціального педагога школи, батьків потерпілого та булера, керівника закладу, інших зацікавлених осіб.
5. Розглянувши письмову заяву, керівник закладу освіти скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) і окреслює подальші дії.
6. Комісія протягом однієї доби проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.
7. За умови визнання Комісією результатів розслідування фактом булінгу (цькування), керівник освітньої установи на протязі однієї доби повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальну поліцію), Службу у справах дітей.
8. Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
9. У разі не визнання Комісією факту булінгу (цькування) і незгоди з результатами рішення потерпілим (його представником), керівник освітньої установи рекомендує звернутись постраждалому (його представнику) із заявою доорганів Національної поліції України.
10. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
11. За будь-якого рішення Комісії з розгляду питань випадків булінгу (цькування), керівник закладу освіти забезпечує психологічну підтримку усіх учасників відповідного процесу.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу
Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
1. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
2. До складу комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
3. Комісія з’ясовує обставини булінгу.
4. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор школи повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Кiлькiсть переглядiв: 334

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.